Het feit toont aan dat het resultaat
Het feit toont aan dat het resultaat van het onderwijs leren van Engels is nog steeds laag . Somantri zei ( 2003 ) dat er een wonder over de toestand van de student Engels vermogen kan zijn . De
studenten hebben Engels geleerd van de eerste graad van de middelbare
school tot hogere middelbare school, maar de meeste van hen nog steeds
geen Engels gebruiken als communicatie-instrument . Zamroni
in Somantri ( 2003 ) vond dat het niet alleen is er gebeurd met de
studenten die score lager dan vijf , maar de studenten die score over
acht hebben op de middelbare school kan geen Engels gebruiken in het
echte communicatie in hun niveau. Trouwens , hun receptieve vaardigheden zijn ook lager dan de verwachting. Bijvoorbeeld , de studenten die zijn afgestudeerd aan de middelbare
school, ze nog steeds moeite met het lezen van Engels Literatuur (
Onderzoek en Onderwijs Ministerie , 2002:1 ) te vinden.
Deze storingen worden beïnvloed door vele factoren . Volgens
Zamroni in Somantri ( 2003 ) , Het gebeurt omdat het onderwijs op
school net de doden kennis waar de kennis wordt gescheiden van de
applicatie over te dragen . Leerkrachten leren materialen die zullen worden getest . Het doel is dat de studenten krijgen goede scores in de laatste test . Terwijl
Ali in Ant - O2 ( 2005 ) stelt dat de lage kwaliteit van de studenten
in het onderwijs en het leren van Engels gebeurt omdat de studenten
Tidak ada komentar:
Posting Komentar