Rabu, 12 Maret 2014

Het feit toont aan dat het resultaat

Het feit toont aan dat het resultaat van het onderwijs leren van Engels is nog steeds laag . Somantri zei ( 2003 ) dat er een wonder over de toestand van de student Engels vermogen kan zijn . De studenten hebben Engels geleerd van de eerste graad van de middelbare school tot hogere middelbare school, maar de meeste van hen nog steeds geen Engels gebruiken als communicatie-instrument . Zamroni in Somantri ( 2003 ) vond dat het niet alleen is er gebeurd met de studenten die score lager dan vijf , maar de studenten die score over acht hebben op de middelbare school kan geen Engels gebruiken in het echte communicatie in hun niveau. Trouwens , hun receptieve vaardigheden zijn ook lager dan de verwachting. Bijvoorbeeld , de studenten die zijn afgestudeerd aan de middelbare school, ze nog steeds moeite met het lezen van Engels Literatuur ( Onderzoek en Onderwijs Ministerie , 2002:1 ) te vinden.


http:// myualbany                 
Deze storingen worden beïnvloed door vele factoren . Volgens Zamroni in Somantri ( 2003 ) , Het gebeurt omdat het onderwijs op school net de doden kennis waar de kennis wordt gescheiden van de applicatie over te dragen . Leerkrachten leren materialen die zullen worden getest . Het doel is dat de studenten krijgen goede scores in de laatste test . Terwijl Ali in Ant - O2 ( 2005 ) stelt dat de lage kwaliteit van de studenten in het onderwijs en het leren van Engels gebeurt omdat de studenten

Tidak ada komentar:

Posting Komentar