Rabu, 12 Maret 2014

Doelstellingen van het onderzoek

1.3 Doelstellingen van het onderzoekOp basis van de onderzoeksvragen boven , de belangrijkste doelstellingen van dit onderzoek zijn te vinden op het volgende:( 1) Om de student leerprestaties met traditionele assessment beschrijven .( 2 ) Om de student leerprestaties met portfolio assessment beschrijven .( 3 ) Om te weten het verschil tussen de student leerprestaties met traditionele assessment assessment en portfolio .


http://uci webmail
1.4 Betekenis van de ResearchHet resultaat van dit onderzoek kan van belang zijn voor het gebied van het onderwijs , in de vorm van het geven van informatie aan de leerkrachten en de leerlingen over hoe de portefeuille wordt uitgevoerd een op school vooral bij SMP 4 Jambi . Bovendien zou het kunnen helpen de docenten en de studenten inzicht in de voordelen en de zwakte van het gebruik van portfolio assessment . Het kan ook een referentie voor verder onderzoek , in het bijzonder een onderzoek naar portefeuille is toegekend.

1.5 De ​​beperking van het onderzoekDit onderzoek is beperkt tot de volgende problemen :( 1 ) De les die zullen worden bestudeerd in dit onderzoek is Engels onderwerp voor de 1e helft van de 1e Klasse bij SLTPN 4 Jambi .( 2 ) De personen die betrokken zijn bij dit onderzoek zijn de leerlingen van de 1e klas die nog steeds gebruik maken van traditionele beoordeling en ook de studenten die portfolio assessment hebben gebruikt SLTPN 4 Jambi .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar