Rabu, 12 Maret 2014

Sprogindlæring er vigtigt

Sprogindlæring er vigtigt for menneskets sociale udvikling. Som et sprog, som bruges af mere end halvdelen af ​​befolkningen i verden, engelsk nøglen som internationalt sprog . Engelsk er et redskab for kommunikation blandt verdens folk til at få en handel, social - kulturelle , videnskab og teknologi mål. Desuden engelsk kompetence er vigtigt i karriereudvikling, derfor studerende har brug for at forstå og bruge engelsk til at forbedre deres tillid til at imødegå den globale konkurrence.Engelsk som en formel emne gives til en junior high school (SMP) niveau , den hvor de opstillede mål er oversat som følger: "De mål for undervisning og læring engelsk for dette niveau forbedrer de fire engelskkundskaber. De er beherskelse af de receptive færdigheder ( læse og lytte ) og beherskelse af de produktive færdigheder ( tale og skrive ), inden for en bestemt ord niveau og relevante grammatiske strukturer og begreber , i forbindelse med de specificerede temaer roomates vedlægges til junior high school (SMP) studerende " (forskning og undervisningsministerium , 2002:42 ) .Faktum viser, at resultatet af undervisningen at lære engelsk er stadig lav . Somantri sagde (2003) , at der kan være et underligt om tilstanden af ​​den


  studerendes engelske evne. De studerende har lært engelsk fra første klasse af junior high school indtil senior high school, men de fleste af dem stadig ikke kan bruge engelsk som kommunikationsværktøj . Zamroni i Somantri (2003 ) fandt, at det ikke kun sket med de studerende, der har score under fem, men de studerende, der har score over otte i junior high school kan ikke bruge engelsk i reel kommunikation i deres niveau. Udover deres receptive færdigheder er også under den forventning. For eksempel de studerende, der har eksamen fra senior high school , de stadig finder svært ved at læse engelsk litteratur (forskning og undervisningsministerium , 2002:1 ) .Disse fejl er påvirket af mange faktorer. Ifølge Zamroni i Somantri (2003) , det sker på grund af uddannelsessystemet i skolen bare overføre de døde viden , hvor viden er adskilt fra programmet. Lærere underviser materialer, der vil blive testet. Målet er, at de studerende får gode scores i den endelige test. Mens Ali i Ant -O2 (2005) hævder, at den lave kvalitet af de studerende i undervisningen og lære engelsk sker, fordi eleverne er vant til at huske og gør multiple choice opgave. Begge argumenter ovenfor viser, at processen med undervisning og læring engelsk er ikke så støtte forbedringen af ​​livsfærdigheder . Studerende kan få gode scores i det endelige test , og de kan huske teorien godt, men de kan ikke bruge engelsk i reel kommunikation .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar