Rabu, 12 Maret 2014

worden gebruikt voor

worden gebruikt voor het onthouden en het doen van multiple choice opdracht. Beide argumenten bovenstaande blijkt dat het proces van het onderwijs en het leren van Engels is niet zo ondersteuning van de verbetering van sociale vaardigheden . Studenten kunnen goede scores te krijgen in de eindtoets en kunnen ze de theorie goed onthouden , maar ze kunnen geen Engels gebruiken in echte communicatie .Assessment is een van de belangrijkste ding dat belangrijke rol in het onderwijs heeft . Het belang van evaluatie in het onderwijs wordt verklaard door Hughes ( 1989 ) die zegt dat de goede relatie tussen onderwijs en assessment is een partnerschap. Door het beoordelingsproces leraar kan ontdekken hoe ver leerlingen de doelstellingen van een opleiding hebben bereikt . Docenten kunnen ook het resultaat van de evaluatie gebruiken om te analyseren welke het materiaal dat opnieuw en roomates instrumenten moeten worden uitgelegd dat moet worden gerepareerd . Trouwens , evaluatie is nuttig voor de leerlingen te motiveren in het onderwijs leerproces .


Gebaseerd op de observatie Eerder onderzoeker constateert dat de meeste leraren nog steeds gebruik van traditionele assessment. De studenten krijgen een aantal taken in de vorm van multiple choice , doen de werkbladen , de praktijk een dialoog in het handboek en een andere taak , het die de leerlingen maken als een passief onderwerp . Traditionele beoordeling omvat meerkeuzevragen en vragen studenten te vragen om te reageren met korte antwoorden . Vele soorten taken worden gegeven in de volgorde waarin de studenten kunnen de vragen beantwoorden met de juiste antwoorden in de laatste test . Het product van het leren wordt meer benadrukt dan het proces zelf . Leraar geeft quizzen en tests om alleen cognitieve aspect beoordelen. Dit soort evaluatie is gewoon herinneren student Memorization .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar