Rabu, 12 Maret 2014

In de traditionele beoordelingsproces

In de traditionele beoordelingsproces , leraren geven minder aandacht en zelden aan het werk van de student te beoordelen. Het brengt de studenten Word gebrek aan aandacht in de richting van hun dwaling in het beëindigen van hun werk . Volgens Kasiram ( 1984:10 ) , zal het leren zijn op de daling als de studenten niet weten het resultaat van hun werk . De studenten willen de feedback van hun inspanning in het werk te doen als een motivatie in het leerproces weten . Dimyati en Mudjiono ( 2002:48 ) verklaarde dat leerlingen meer gemotiveerd zijn in het leren zou zijn als de leerlingen weten het resultaat van hun werk als feedback.


Onder het beleid van de overheid , het Ministerie van Onderwijs ontwikkelt nieuwe curriculum om de kwaliteit van het onderwijs dat is competentiegericht curriculum te verbeteren. Het succes van competentiegericht curriculum kan succes worden Overweeg indien gevolgd door de verandering van het onderwijs en leerstrategie op klasse, de keuze van de media , en het kiezen van het beoordelingsproces . ( Onderzoek en Onderwijs Ministerie , 2002:1 ) . Beoordeling processen zijn in competentiegericht curriculumvarieert meer . Een van hen is Portfolio Assessment.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar